Onze vermelding op keurmerk.info

Voor 16:00 besteld

Morgen in huis

Gratis verzending

Vanaf € 25,-

Onze vermelding op keurmerk.info

Veilig betalen

Via iDeal of Bancontact / Mister Cash

Tot 60% korting

Op topmerken verf!

-Nederlandse kwaliteit

-Originele kleurpasta's 

Klantenservice

Betaalmethode

iDEAL:
Met het Nederlandse online betaalsysteem iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Bancontact / Mister Cash:
Met het Belgische online betaalsysteem kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Rembours:
Alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij remboursverzending betaalt u bij het ontvangen van het pakket de kosten van uw bestelling plus de rembourskosten contant aan de postbezorger. De rembourskosten zijn de kosten voor de diensten van het postbedrijf. U dient het openstaande bedrag contant en gepast in huis te hebben. De bezorger heeft niet de mogelijkheid om te wisselen. 

Voor het gebruik van Rembours brengen wij € 27,50 extra kosten in uw rekening.


Retourneren:
Elk artikel wat op kleur is gebracht in opdracht van de klant kan niet retour worden terug genomen. 
Mocht u een klacht hebben over de kleur kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

De klant heeft na ontvangst 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na deze melding heeft de klant vervolgens nog 14 dagen om het product terug te sturen. De retourkosten zijn hierbij voor de klant, houd u er rekening mee dat wij kosten in rekening kunnen brengen bij schade aan het product. 

Na het retourneren van de bestelling storten wij het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) terug op uw rekening.


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@verfpoint.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commisie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.